top of page

Uslovi prodaje na daljinu

1. Tumačenje i delokrug

Ovi uslovi se primenjuju na korisnike veb stranice i sve transakcije izvršene u prodavnicama kojima upravlja tehnoKrug ili pod njegovom licencom. Ime domena tehnokrug.com i tehnokrug.rs, i svi poddomeni (u daljem tekstu „sajt“) su u vlasništvu kompanije tehnoKrug.

Opseg - Vaša upotreba ovog sajta i usluga u prodavnici regulisana je ovim Uslovima prodaje na daljinu (u daljem teksu „Uslovi“), uključujući važeće smernice koje su ovde uključene kao referenca.

Ako obavljate transakcije na sajtu ili u prodavnici, saglasni ste da Vas obavezuju Uslovi. Za takve transakcije i / ili pristup podlegaćete smernicama na sajtu i u prodavnicama. Prostom upotrebom sajta ugovaraćete ugovor sa kompanijom tehnoKrug DOO i ovi Uslovi, uključujući odredbe, predstavljaju Vaše obavezujuće dužnosti sa kompanijom tehnoKrug.

Uslovi se odnose na porudžbine na sajtu i u prodavnicama.

2. Definicija

2.1 „Saradnici“ označavaju bilo kog operatora sajta, prodavca na malo, operatora kioska, kompaniju za direktan marketing, telemarketera ili operatora drugih kampanja za direktan marketing koji je sklopio ugovor sa tehnoKrug-om koji omogućava povezanom preduzeću transakcije proistekle iz poslovanja usmerenih na tehnoKrug.

2.2 „Kupovina“ znači kupovinu bilo kog proizvoda ili usluge od strane kupca ka kompaniji tehnoKrug.

2.3 "tehnokrug" uključuje tehnoKrug DOO i kompanije iz njegove grupe, kao i sve prodavnice koje vode njegovi korisnici franšize.

2.4 „Kolačići“ označavaju male tekstualne datoteke koje naš sajt postavlja na Vaš uređaj za čuvanje informacija o Vašoj sesiji kupovine i za identifikaciju Vašeg uređaja.

2.5 „Kupac“ označava osobu ili organizaciju koja kupuje, prodaje ili razmenjuje proizvode sa kompanijom tehnoKrug preko sajta ili u prodavnici.

2.6 "Razmena" znači čin davanja jedne stvari, a uzimanje druge uz naplatu gotovine ili donacije.

2.7 „Lični podaci“ podrazumevaju detalje koje ste pružili prilikom registracije ili u trenutku kada ste postali član i / ili bilo koje naredne informacije koje navedete nakon ili pre registracije.

2.8 „Proizvodi / proizvodi“ podrazumevaju pokretne stvari (pokretne stvari) kupljene, prodate ili zamenjene između Kupca i tehnoKrug-a, kao i one proizvode koji su poslati tehnoKrug-u na prodaju, a za koje transakcija još nije završena.

2.9 „Opis proizvoda“ znači onaj deo sajta na kome je dat opis određenog proizvoda.

2.10 "Prodaja" znači svaki proizvod koji kupac proda tehnoKrug-u.

2.11 „Prodavnica“ označava tehnoKrug maloprodajnu prodavnicu.

2.12 „Korisnik“ označava osobu koja koristi ili pristupa ovom sajtu i / ili je kupac.

2.13 „Korisnici“ podrazumevaju korisnike sajta zajedno.

2.14 „Sajt“ označava veb stranicu koja se nalazi na tehnoKrug.com, tehnokrug.rs i njene poddomene i bilo koji sledeći URL koji ga može zameniti.

3. Garancija na proizvod

3.1 12-mesečna garancija: tehnoKrug nudi 12-mesečnu garanciju na sve stavke, uz određene izuzetke, kako je detaljno opisano u tački 3.1.1.

3.1.1 Izuzeci od garancije - Ova garancija ne pokriva sledeće -

a. Fizičko oštećenje

b. Oštećenje od tečnosti

c. Svaka šteta nastala rooting-om ili jailbreaking-om uređaja

d. Uklonjivi poklopci kao što su poklopci za baterije, poklopci porta / interfejsa i poklopci sočiva

e. Bilo koji predmet sa jednokratnom upotrebom, npr. softvera, kodova za aktiviranje igara ili kodova pretplate

3.1.2 Odvojivi potrošni delovi - Potrošni delovi koji se vremenom degradiraju, ali nisu učvršćeni npr. baterije.

3.1.3 Neizmenljivi potrošni delovi - zapečaćene baterije će biti pokrivene tokom celog trajanja garancije.

 

3.2 tehnoKrug ne snosi odgovornost za Vaš gubitak podataka, pobrinite se da se svi podaci uklone sa uređaja pre nego što ga predate radi garancije ili vraćanja uređaja.

 

3.3 Ako se utvrdi da je proizvod koji je prodao tehnoKrug neispravan ili ako dođe do greške u roku od prvih 30 dana od prodaje, tehnoKrug će vratiti novac na prvobitnu vrednost i putem istog načina plaćanja.

 

3.4 Ako proizvod prouzrokuje kvar nakon 30 dana i u roku od 6 meseci od prodaje, tehnoKrug neispravan proizvod biće u potpunosti testiran kako bi se utvrdila greška. tehnoKrug će popraviti ili zameniti proizvod ako se utvrdi da je neispravan, u suprotnom će vam biti vraćen ili poslat u slučaju narudžbi putem interneta. Ako ste već izvršili popravku / zamenu koja je ponovo postala neispravna, obrađeni povraćaj iznosio bi prvobitnu vrednost prema Uslovima. Ako se refundacija izvrši u roku od 6 meseci od prvobitne kupovine, to će biti prvobitni uplaćeni iznos.

 

3.5 Ako na proizvodu nastane kvar nakon 6 meseci i pre 12 meseci od datuma prodaje, tehnoKrug će ga zameniti / popraviti. Ako ste već izvršili popravku / zamenu koja je ponovo postala neispravna, obrađeni povraćaj iznosio bi trenutnu vrednost / originalnu vrednost (koja god je niža vrednost) prema Uslovima o prodaji na daljinu.

 

3.6 Svi proizvodi poslati kompaniji tehnoKrug radi povrata ili povrata pod garancijom napravljeni su u skladu sa ugovorom o otpremi. Pre nego što tehnoKrug primi takve proizvode, rizik od gubitka i vlasništva nad tim proizvodima ostaje na kupcu.

 

3.7 Ova garancija ne pokriva fizička oštećenja, oštećenja ili kvarove koji su rezultat nesreće, zloupotrebe, zloupotrebe, zanemarivanja, pogrešnog rukovanja, pogrešne primene, neispravne instalacije, nepravilnog održavanja i nepravilnog napajanja naponom, smetnji od ili sa drugim elektronskim uređajima, promene, nepravilne modifikacije , flešovanje firmvera, bios flešing ili servis bilo koga ko nije tehnoKrug ili agent kojeg je tehnoKrug odobrio.

4. Uslovi povraćaja robe

4.1 tehnoKrug će prihvatiti samo vraćene proizvode koji su:

(a) Uz važeći dokaz o kupovini Proizvoda.

(b) Vraćeni proizvodi u tehnoKrug treba da sadrže sve stavke uključene u originalni proizvod.

 

4.2 Sve vraćene proizvode treba testirati i utvrditi grešku pre nego što se može izvršiti bilo kakav povraćaj novca, popravka ili zamena.

5. Smernice za vraćanje proizvoda (14 dana)

U našoj jedinstvenoj politici vraćanja od 14 dana, kupac ima pravo da vrati neželjeni predmet u roku od 14 dana od prodaje radi punog povrata sredstava. Vraćeni uređaj će biti podvrgnut testiranju i proveri da li je u istom stanju u kojem je prodat. Da bi sprečio zloupotrebu, tehnoKrug zadržava pravo da ograniči broj razmena od određenog kupca.

6. Opis proizvoda

Svi proizvodi su polovni, osim ako nije izričito navedeno, a svi opisi i slike proizvoda su samo za prikazivanje i ne predstavljaju gotov proizvod.

 

6.1 Sadržaj kutije može se razlikovati; dodatni sadržaj za preuzimanje koji je naveden na kutiji možda neće biti uključen. tehnoKrug ne može potvrditi cenu proizvoda dok Vaša porudžbina ne bude prihvaćena u skladu sa našim smernicama.

6.2 Slike - slike su samo za ilustraciju. Stvarni dizajn proizvoda može se razlikovati od slike.

6.3 Stanje proizvoda - cena će varirati u zavisnosti od kozmetičkog stanja proizvoda i njegove opreme. Ovo delimo na ocene:

• Ocena A – Kao nov

• Ocena B – Odlično stanje

• Ocena C – Dobro stanje

Detalje i najnovije ocenjivanje možete pronaći ovde.

6.4 tehnoKrug zadržava pravo da izmeni cene u bilo kom trenutku bez prethodne najave.

6.5 Na svim Apple uređajima mora biti deaktiviran iCloud račun. Kupac je odgovoran da obezbedi da uređaj nema nikakve račune, lozinke ili bilo koje druge lične podatke pre nego što tehnoKrug prihvati odgovornost.

7. Kupovina od tehnoKrug-a

7.1 Ovim potvrđujete svoju isključivu odgovornost da osigurate da imate odgovarajuću kompatibilnu dodatnu opremu, odgovarajuću redukciju napajanja, opremu, softver, uređaje za prikaz i odgovarajuće mašine ili na bilo koji drugi način potrebne za sigurno povezivanje proizvoda na napajanje, baterije i druge uređaje.

7.2 U svrhu održavanja odgovarajuće potražnje i ponude i osiguranja od „prirodnih“ varijacija cena i raspoloživosti zaliha u korist svih naših kupaca, tehnoKrug zadržava pravo da ograniči broj jedinica bilo kog određenog predmeta, prodatog bilo kom pojedinačnom kupcu, na bilo kada.

8. Prodaja tehnoKrug-u

Uređaj će biti prihvaćen od strane kompanije tehnoKrug nakon uspešnog testiranja i nakon dogovora između kompanije tehnoKrug i Vas.

Svaki uređaj koji prodajete mora da odgovara najmanje po brendu, modelu, veličini, boji i stanju kao što ste opisali prilikom korišćenja našeg sajta. Kada testiramo Vaš uređaj na našoj lokaciji, ili na lokaciji po našem izboru, koristićemo opis koji ste poslali kako bi proverili da li sve odgovara tom opisu i na osnovu toga formirati cenu za uređaj koji želite da prodate. Ukoliko uređaj ne odgovara opisu koji ste poslali, možemo vam ponuditi korigovanu ponudu.

Cene koje nudimo su validne 14 dana od dana kada dobijete potvrdu putem email-a i razumete i slažete se da u slučaju da ne primimo Vaše uređaje u roku od 14 dana, da možemo raditi ponovnu evaluaciju cene za Vaše uređaje.

Novac ćemo vam uplatiti u skladu sa Uslovima.

8.1 tehnoKrug zadržava pravo da odbije kupovinu bilo kog Proizvoda po sopstvenom nahođenju.

8.2 tehnoKrug zadržava pravo da ograniči broj kupovina po sopstvenom nahođenju.

 

8.3 Nakon što prodate svoje proizvode kompaniji tehnoKrug, vlasništvo će biti preneto na kompaniju tehnoKrug. Takođe garantujete da ste zakoniti i legitimni vlasnik proizvoda ili da ste ovlašćeni za prodaju proizvoda i da je proizvod oslobođen bilo kakvih tereta ili potraživanja treće strane. U slučaju da se kasnije utvrdi da su Proizvodi ukradeni, opterećeni i / ili lažni, zadržavamo pravo da pokrenemo pravni lek (i građanski i krivični postupak) protiv Vas.

 

8.4 Imajte na umu da se cene navedene na našem sajtu mogu promeniti bez prethodne najave. tehnoKrug može da plati stvari koje je kupio gotovinom / bankovnim transferom ili vaučerima, prema Vašem izboru. Cena koja se nudi u gotovini razlikuje se od cene ponuđene u vaučeru ili zameni. Jednom izdati vaučeri ne mogu se prenositi i nemaju gotovinsku vrednost

 

8.5 Obaveza brisanja podataka: Kupac ima isključivu odgovornost da osigura da bilo koji uređaj prodat tehnoKrug-u ne sadrži lične podatke. Kupac će preduzeti sve razumne mere za brisanje podataka na uređaju ili bilo kom dodatnom uređaju za skladištenje koji je uključen u taj uređaj.

 

8.6 Ako kupovina premaši saldo vaučera za iskorišćenje, preostali iznos mora biti plaćen dodatnim vaučerom, gotovinom ili bilo kojim drugim načinom plaćanja koji je tehnoKrug prihvatio u tom

trenutku.

 

8.7 Svi vaučeri koje je izdao tehnoKrug su prenosivi. Međutim, prodaja i kupovina vaučera vršiće se na Vaš rizik. tehnoKrug neće biti odgovoran za prevare koje proizilaze iz ili u vezi sa tim. Osoba koja drži vaučer smatraće se pravim vlasnikom vaučera.

9. Registracija / Članstvo

9.1 Garantujete da:

 

9.1.1 Lični podaci koje morate da navedete kada se registrujete kao kupac su istiniti, tačni, aktuelni i potpuni u svim pogledima.

 

9.1.2 Ažuriraćete svoj račun tako da odražava sve promene Vaših ličnih podataka.

 

9.1.3 Pristajete da se nećete lažno predstavljati za bilo koju drugu osobu ili entitet niti da ćete koristiti lažno ime ili ime za koje niste ovlašćeni.

 

9.2 Ako želite da prodate ili zamenite proizvode, morate postati član tehnoKrug-a i pritom se složite da Vas obavezuju dodatni uslovi članstva (dostupni na zahtev iz bilo koje tehnoKrug prodavnice). Za više informacija pogledajte naše zahteve za članstvo ovde.

 

9.3 Ako prodate svoje proizvode, koristićemo bankovni transfer kao način plaćanja.

 

9.4 Možete imati samo jedan tehnoKrug Online nalog i jedan tehnoKrug Store nalog registrovan na tehnoKrug. Ako imate više računa na mreži ili prodavnici sa tehnoKrug-om, najnoviji nalog će se smatrati važećim i svi postojeći nalozi će biti suspendovani.

10. Pravila intelektualne svojine

10.1 Autorsko pravo

Sav sadržaj na tehnoKrug sajtu ili izložen u radnjama kao sto su logo, slike, tekst, grafike, dizajn i softver, predstavlja vlasništvo tehnoKruga i/ili njegovih dobavljača i zaštićen je lokalnim i medjunarodnim zakonima o intelektualnoj svojini.

10.2 Zaštitni znak

tehnoKrug i ostali zaštitni znaci na tehnoKrug sajtu i/ili u radnjama su registrovani zaštitni znaci tehnoKruga u Srbiji i medjunarodno. Tehnokrug i ostale grafike, logoi, ikonice, skripte, imena usluga takođe spadaju u zaštitne znake i identifikaciju brenda.

11. Zabrana izvoza

Određeni proizvodi koji se prodaju od strane tehnoKrug-a su možda kupljeni van Srbije pod posebnim uslovima koji ograničavaju ili zabranjuju budući izvoz iz Srbije. Kupac neće izvoziti proizvode kupljene od tehnoKruga pre dobijanja saglasnosti i odobrenja od strane nadležnih institucija.

12. Odricanje od odgovornosti

12.1 tehnoKrug se maksimlano trudi da bilo koja informacija sadržana na sajtu ili u radnjama bude tačna i precizna. Ipak, tehnoKrug ne može da garantuje za apsolutnu tačnost bilo kojih informacija.

12.2. tehnoKrug neće biti odgovoran, pod bilo kojim uslovima za:

- Bilo kakav ekonomski gubitak

- Bilo kakav gubitak dobre volje ili reputacije

- Bilo kakav specijalan ili indirektni gubitak korisnika, u skladu sa Uslovima

12.3 Odgovornost tehnoKrug-a, bilo ugovorom, povredom prava ili na bilo koji drugi način zbog defekta proizvoda ili Uslova o prodaji na daljinu ka kupcu, ograničena je na ukupnu sumu agregisane vrednosti proizvoda koji su predmet rasprave.

13. Odvajanje

Ako se bilo koji deo Uslova smatra nezakonitim, ništavnim ili iz bilo kog razloga neizvodljivim, tada će se ta odredba smatrati odvojenom od Uslova o prodaji na daljinu i neće uticati na validnost i izvršnost bilo koje od preostalih odredbi.

14. Odšteta

Slažete se da ćete tehnoKrug u celosti obeštetiti za bilo kakva potraživanja trećih lica koja proističu iz Vašeg nemara.

15. Obaveštenja

15.1 Svako obaveštenje dato pod ili u skladu sa ovim Uslovima može se poslati ručno ili poštom, preporučenom poštom ili zabeleženom dostavom. Primalac bi ga prvo primio u uobičajeno radno vreme.

15.2 Registrovani naziv i adresa kompanije su:

TEHNOKRUG DOO BEOGRAD, Novogradska 67B, BEOGRAD

MB: 21676616

PIB: 112449118

16. Merodavno pravo i rešavanje sporova

Tokom transakcija sa tehnoKrug-om prihvatate da Vas obavezuju zakoni Srbije.

17. Zaštita podataka

Molimo Vas da pogledate našu politiku privatnosti ovde.

18. Ograničenja za godine korisnika

18.1 Kupac koji postavlja zahtev za kupovinu/prodaju, potvrđuje da je on/ona odgovarajućih godina života i da može da primi i pregleda potvrde o proizvodima koje je kupila/prodala.

18.2 Bilo koji korisnik koji kupuje/prodaje proizvod za treće lice, mora da potvrdi da je namenjen krajnji korisnik (treće lice) odgovarajućih godina da može da primi i pregleda potvrde o proizvodima koji se kupuju/prodaju.

18.3 Ukoliko imate manje od 13 godina, možete koristiti sajt samo uz pomoć roditelja ili zakonskog izdržavaoca.

tehnoKrug zadržava pravo da odbije servis, zatvori naloge, ukloni ili promeni sadržaj, ili otkaže porudžbine po sopstvenoj volji, preko sajta ili u radnjama, ukoliko lice nije praćeno roditeljima ili izdržavaocem.

19. Viša sila

tehnoKrug se ne može smatrati odgovornim u slučaju pojave rata, napada, zaključavanja usled pandemije, vatre, poplava, suša, oluja ili bilo kod drugog događaja koji je van razumne moći delovanja tehnoKrug-a.

20. Kupovina, prodaja i razmena proizvoda

20.1 Kupovina od tehnoKruga

 

20.1.1 Svaka narudžbina koja je potvrđena putem sajta se smatra zakonskim ugovorom, i porudžbina će biti isporučena od strane tehnoKruga, osim ukoliko nije otkazana od tehnoKruga ili kupca. tehnoKrug može poništiti narudžbinu ukoliko Proizvod nije dostupan na stanju ili plaćanje nije izvršeno od strane Kupca. tehnoKrug takođe može poništiti narudžbinu ukoliko Kupac ne ispunjava Uslove ili je prekršio Uslove.

20.1.2 Raskid ugovora: Porudžbina može biti otkazana sve dok tehnokrug ne izvrši slanje Proizvoda.

20.1.3 Neželjeni proizvodi: Po regulativi za prodaju na daljinu, kupac ima pravo da vrati proizvod do 14 dana kao neželjeni. Nakon 14 dana, tehnoKrug zadržava pravo da odbije ili da ne refundira zamenu proizvoda koji su ispravni.

20.1.4 Isporuka pošiljke – tehnoKrug je jedino u mogućnosti da isporuči pošiljku na teritoriji Srbije i na adresi koja se nalazi na Vašem bankovnom računu / kreditnoj kartici ili adresi koja je korišćena prilikom plaćanja. tehnoKrug nije odgovoran za bilo koju pogrešnu dostavu, koja je posledica netačnih ili nepotpunih podataka o adresi koju je uneo kupac.

20.2 Prodaja tehnokrugu

 

20.2.1  Vaša obaveza je da isporučite Proizvode koje prodajete tehnokrugu u razumnom roku. Vaš proizvod mora biti primljen od strane tehnoKruga na željenoj lokaciji u roku od deset (10) radnih dana od kada je Vaša porudžbina prihvaćena. Ponuđene cene mogu varirati ili porudžbine mogu biti otkazane ukoliko Proizvodi ne stignu u datom roku.

20.2.3 Prilikom slanja, morate se uveriti da su svi delovi pošiljke poslati u isto vreme. Ukoliko tehnoKrug dobije samo deo Vaše pošiljke, tehnoKrug ce poništiti Proizvode koji nisu primljeni i procesiraće samo Proizvode koje je tehnoKrug primio. tehnoKrug neće preuzeti odgovornost za nepotpune pošiljke.

20.2.4 tehnoKrug vrši isplate na bazi podataka koje je podneo korisnik i neće biti odgovoran za plaćanja koja su isplaćena na pogrešne racune zbog netačnih podataka koje je podneo korisnik.

20.2.5 Vrednost tehnoKrug ponuda za Vaše proizvode može biti umanjena nakon primanja proizvoda u zavisnosti od njihovog stanja ili količine.

21. Isporuka

21.1 Isporukom se smatra kada tehnoKrug preda prozivode Kupcu.

21.2 Kasna isporuka Proizvoda ne omogućava Kupcu da uradi bilo šta od sledećeg:

1) Odbije Proizvode

2) Poništi porudžbinu

3) Zadrži isplatu bilo kog dela cene Proizvoda iz ugovora

22. Neispravni proizvodi

22.1 Bilo koji proizvod koji ne prođe tehnoKrug test procedure će biti vraćen (ukoliko se to zahteva) kurirskom sluzbom. U ovom slučaju, Prodavac snosi troškove vraćanja uređaja Prodavcu.

22.2 Jednom kad se pošalje, može se tražiti jedinstveni kod isporuke

22.3 tehnoKrug neće preuzeti odgovornost za izgubljene ili oštećene Proizvode u neispravnim proizvodima

23. Naša prava

tehnoKrug zadržava pravo da povremeno promeni Uslove, a Vaše dalje korišćenje sajta (ili bilo kog njegovog dela) nakon takve promene smatraće se Vašim prihvatanjem takve promene. Ako se ne slažete sa bilo kakvom promenom Uslova, morate odmah prestati da koristite sajt.

24. Eksterni linkovi (treća strana)

tehnoKrug neće biti odgovoran sa sadržaj trećih lica, koji ste mogli dobiti putem lika na web stranici ili drugačije

25. Kolačići i druge tehnologije

Molimo Vas da pogledate našu stranicu "Kolačići(cookies)".

26. Kako se formira ugovor?

Ugovor između tehnoKrug-a i Vas stupa na snagu kada tehhoKrug (ili obrnuto) prihvati Vašu narudžbinu u skladu sa ovim Uslovima.

26.1 Klikom na „Potvrdi porudžbinu“ nudite nam da nam dostavite svoje uređaje po ceni koja je navedena u našoj proceni.

26.2 Uslovno prihvatanje potvrdićemo vam pismenim putem slanjem e-maila koji potvrđuje da je Vaša narudžbina obrađena i da nam uređaje treba poslati („Potvrda narudžbine“) na procenu kvaliteta. Imajte na umu da su sve obaveze koje ćemo možda morati platiti za Vaše artikle uslovljene usvajanjem naših mera za procenu kvaliteta.

26.3 Ugovor između nas, koji utvrđuje Vaše i naše zakonske obaveze jedni prema drugima kako je navedeno u ovim Uslovima i odredbama, formira se kada vam pošaljemo potvrdu narudžbine.

26.4 Tamo gde u porudžbini postoji određeni broj tehničkih predmeta koji su priznati u potvrdi porudžbine, sporazum o prodaji svake stavke čini zaseban ugovor između Vas i nas. Ugovor za svaku stavku podleže tome da ta stavka prođe našu procenu kvaliteta.

26.5 Kao plaćanje za Vaš predmet: - ako Vaša stavka prođe našu procenu kvaliteta, platićemo vam iznos procene; ili - ako Vaš artikal ne prođe našu procenu kvaliteta, možemo vam platiti iznos revidirane procene ili možemo ugovoriti da se Vaš artikal reciklira. Ako se ne slažete sa Uslovima i odredbama koji se bave revalorizacijom i recikliranjem Vašeg uređaja, ne biste smeli da stavljate narudžbinu na našem sajtu ili da nam šaljete svoj uređaj.

26.6 Ništa u ovim "Uslovima" neće uticati na naše pravo da revidiramo procenu vrednosti Vašeg predmeta ako Vaš predmet ne prođe našu procenu kvaliteta.

27. Izgubljeni ili ukradeni paketi

27.1 Ako verujete da je Vaš paket izgubljen, oštećen ili ukraden (podložno našoj potvrdi da nismo dobili Vaš paket), od Vas će se tražiti da dostavite važeću potvrdu o povraćaju koju će vam dostaviti odgovarajući prevoznik.

27.2 Vaša je odgovornost da pribavite račun od prevoznika i zadržite ga radi praćenja i osiguranja. Ako ne možete da dostavite važeću potvrdu o povraćaju za Paket za koji želite da podnesete zahtev, možda nećete moći da zahtevate bilo kakav gubitak ili oštećenje Vašeg Paketa.

27.3 Morate nas pismeno obavestiti o bilo kakvom gubitku ili šteti, što dovodi do potraživanja u roku od dvadeset i osam (28) dana od datuma kada je pošta ili druga kurirska služba prihvatila Vaš paket (datum koja će biti prikazana na Vašoj povratnici). Ako ste poslali svoje predmete putem kurirske službe, moraćete da nas obavestite u roku od 7 dana od datuma slanja. To je tako da bi smo mogli podneti zahtev u rokovima koje su postavile treće strane.

27.4 Ako ne dostavite važeću potvrdu u roku od dvadeset i osam (28) dana od datuma prijema povrata, (ili sedam (7) dana ako ste svoje predmete poslali kurirom), nećemo biti odgovorni za bilo kakve gubitak ili štetu, osim ako ne budete u stanju da na naš zahtev dokažete da nije bilo razumno moguće da nas kontaktirate ili podnesete takav zahtev u pismenoj formi u roku od dvadeset i osam (28) dana (ili sedam (7) dana ako ste poslali kurirskom službom).

27.5 Imaćemo pravo da izvršimo istrage za koje smatramo da su neophodne da bismo se uverili u valjanost bilo koje takve tvrdnje.

 

27.6 Pri izračunavanju vrednosti bilo kog potraživanja nećemo prihvatiti nikakve druge procene, osim naše, za Predmete koje možda zahtevate i ni pod kojim okolnostima ne prihvatamo nikakvu odgovornost za bilo koji drugi gubitak, štetu ili naknadu nastalu korišćenjem naših Usluga.

27.7 Pismeno ćemo Vas obavestiti o ishodu naše istrage i, ako je Vaš zahtev uspešan, plaćanje procene će se izvršiti putem načina plaćanja navedenog u Vašem nalogu na veb sajtu.

28. Ispitivanje proizvoda

28.1 Iako će se tehnoKrug potruditi da pazi na proizvode koje ste ostavili na test, oni se prepuštaju na Vaš rizik.

28.2 Proizvodi koji ne prođu na testiranju ili je tehnoKrug odbio da ih kupi, zadržaće se na čuvanju do maksimalno 14 dana. Posle 14 dana kompanija tehnoKrug može ih odložiti na Vaš trošak.

28.3 Sve tehnološke proizvode koji nam se prodaju proverava naš tim za kontrolu kvaliteta tokom našeg procesa procene kvaliteta.

28.4 Tehnički proizvodi automatski neće proći na proceni kvaliteta ako uređaj koji ste nam poslali NIJE onakav kako ste ga opisali kada ste uneli detalje o ovom uređaju na sajtu.

28.5 Svaka tehnička stvar koju nam prodate treba da se podudara, tamo gde je to primenljivo, uključujući, ali ne ograničavajući se na, marku, model, veličinu, boju i stanje koje odaberete kada koristite sajt da biste nam prodali svoj tehnički proizvod.

 

28.6 Prilikom sprovođenja Procene kvaliteta Vašeg uređaja, koristićemo specifikacije Uslova ažurirane s vremena na vreme koje su vam predstavljene na sajtu kada ste opisali stanje predmeta kako biste dobili našu procenu.

 

28.7 Stanje uređaja koje ste opisali, kada nam ga prodajete na sajtu, direktno utiče na cenu koju za njega nudimo, a ako utvrdimo da se stanje razlikuje od onoga koji ste opisali, možda ćemo vam ponuditi revidiranu procenu vrednosti u u skladu sa donjim postupkom.

28.8 Ako:
a) nam ne pošaljete svoje uređaje u roku od cetrnaest (14) dana  od datuma kada ste popunili narudžbinu
b) nismo obradili Vaše uređaje u našim prostorijama u roku od cetrnaest (14) dana od datuma kada ste naručili,
imaćemo pravo, po našem nahođenju, da ponovo procenimo Vaše uređaje.

 

VAŽNO: Pažljivo pročitajte

 

28.9 Ako Vaš uređaj ne uspe u našem procesu procene kvaliteta ili ako imamo pravo da ponovno vrednujemo Vaš uređaj, kontaktiraćemo Vas putem e-pošte i obavestiti Vas o novoj proceni uređaja.

 

28.10 Imate četrnaest (14) dana poznatih kao „Grejs period“ da prihvatite ili odbijete revidiranu procenu koju smo vam dostavili putem e-pošte. Da budemo jasni, ovaj četrnaest (14) dnevni period počinje kada vam se pošalje revidirani e-mail sa procenom i završava 336 sati kasnije.

28.11 U ovom imejlu ćete dobiti opciju „Prihvati“ ili „Odbij“ našu revidiranu procenu.

 

28.12 Morate prihvatiti ili odbiti našu ponudu tako što ćete izabrati odgovarajuću opciju na e-pošti u okviru Grejs perioda. Ako to ne učinite u toku Grejs perioda, može doći do toga da nastavimo sa Vašom transakcijom po revidiranoj proceni. Ako nas kontaktirate tokom Grejs perioda, koristeći drugu metodu, pokušaćemo da ažuriramo naš sistem kako bi zabeležili Vašu odluku, ali to ne možemo da garantujemo.

 

28.13 Tokom Grejs perioda, redovno ćemo vam slati podsetnike da morate da prihvatite ili odbijete naš predlog. Ako 24 sata pre kraja Grejs perioda ne primimo Vaše prihvatanje ili odbijanje naše ponude, potrudićemo se da vam pošaljemo poslednji podsetnik pre završetka grejs perioda. Međutim, ovo neće uticati na naša prava pod uslovom 28.12 gore.

 

28.14 Ako prihvatite revidiranu procenu, nova cena koju smo između Vas i nas dogovorili za uređaj biće ažurirana u odgovarajućem redosledu, te informacije ćemo vam predstaviti putem email-a i zatim obraditi Vašu uplatu za odgovarajući uređaj. Ova revidirana procena biće nova cena koja se plaća za taj uređaj.

 

28.15 Revidirana procena je poslednja i jedina cena koju ćemo vam ponuditi za taj uređaj.

 

28.16 Ako odlučite da odbijete revidiranu procenu ponuđenu u okviru Grejs perioda, vratićemo Vaš uređaj na adresu koju ste naveli na svom nalogu bez dodatnih troškova.

28.17 Ako ništa ne preduzmete i ne odgovorite ispravno na ovu revidiranu e-poruku o vrednovanju u okviru Grejs perioda, automatski ćemo obraditi uplatu za tehnički artikal po revidiranoj ceni procene koju smo vam poslali. Prihvatate i slažete se da ni na koji način ne odgovaramo za bilo kakav gubitak bilo koje vrste, direktan ili indirektan, koji biste mogli pretrpeti usled nedelovanja u Grejs periodu i „Prihvatite“ ili „Odbijte“ revidiranu procenu .

 

28.18 U ovom slučaju uređaj neće biti vraćen i biće vam plaćena revidirana procena uređaja.

 

28.19 Ne preuzimamo nikakvu odgovornost za tačnost podataka koje ste naveli i u svako doba je Vaša isključiva odgovornost da osigurate da su detalji o plaćanju koje ste naveli na veb sajtu tačni, potpuni i tačni.

 

28.20 Ne preuzimamo nikakvu odgovornost za validnost podataka koje ste naveli i u svako doba je Vaša isključiva odgovornost da osigurate da su podaci o plaćanju koje ste naveli na veb lokaciji tačni, potpuni i precizni.

29. Aktivacija zaključanih uređaja

29.1 Ne prihvatamo iOS uređaje koji nisu uklonjeni iz iCloud-a, imaju uključen Find mi iPhone ili podležu bilo kojim drugim sigurnosnim funkcijama iOS-a. Takođe ne prihvatamo Samsung uređaje sa aktiviranim uslugom Pronađi moj telefon.

 

29.1.1 Ne prihvatamo Google uređaje koji nisu uklonjeni sa Google naloga ili su podložni bilo kojim Googleovim bezbednosnim funkcijama. Ne možemo daljinski otključati Google zaključane uređaje. U slučaju da primimo Google zaključani uređaj, Google uređaj će vam biti vraćen.

29.2 Uputstva za uklanjanje iOS zaštite na daljinu možete pronaći na sledećem linku: / icloud /. Uputstva za otključavanje Vašeg Samsung uređaja možete pronaći ovde: / Otključaj-svoj-Samsung-uređaj /

 

29.3 Ako nam pošaljete Uređaj koji podleže bilo kojoj od gore navedenih bezbednosnih karakteristika, obavestićemo Vas o tome putem e-pošte i o dvadeset i dva (22) dana roka pre kojeg morate ukloniti sigurnosne elemente i potvrditi nam pismeno da je to učinjeno. Tokom perioda od dvadeset dva (22) dana, redovno ćemo vam slati podsetnike da morate ukloniti sigurnosne elemente i pružati nam pisanu potvrdu da je to učinjeno. Ako 24 sata pre isteka perioda od dvadeset dva (22) dana nismo dobili Vašu potvrdu u pisanoj formi, potrudićemo se da vam pošaljemo poslednji podsetnik pre isteka perioda. To, međutim, neće uticati na naša prava prema sledećim paragrafima ovog uslova 29.


29.4 Ako ovu potvrdu dobijemo od Vas u roku od dvadeset dva (22) dana, testiraćemo Vaš uređaj još jednom kako bismo potvrdili da su bezbednosne funkcije uklonjene.

 

29.5 Ako u roku od dvadeset dva (22) dana od Vas ne dobijemo pismenu potvrdu da su bezbednosne funkcije uklonjene, recikliraćemo Vaš uređaj.

 

29.6 Ako se nakon još jednog testiranja uređaja nakon što potvrdite da je otključan, utvrdi da bezbednosne funkcije još uvek nisu uklonjene, stupićemo u kontakt i zatražiti da ponovo pokušate da ga otključate.

 

29.7 Ako je Vaš uređaj i nakon sledećeg ponovnog testiranja zaključan, obavestićemo Vas da je i dalje zaključan i zatražićemo od Vas da kontaktirate naš tim za korisničku podršku kako bismo mogli da potvrdimo aranžmane za besplatan povratak uređaja. Ako se ne javimo u roku od sedam (7) dana od kada Vas kontaktiramo, recikliraćemo Vaš uređaj.

 

29.8 Ako se, nakon ponovnog testiranja uređaja, utvrdi da su bezbednosne funkcije uklonjene, procenićemo Vaš uređaj kao normalan u skladu sa našim standardnim postupkom procene kvaliteta.

 

29.9 Vaša je isključiva odgovornost da osigurate da bilo koji Uređaj koje nam pošaljete ne podležu nikakvim bezbednosnim karakteristikama kako je opisano u uslovu 29.1.

30. Isplata novca

30.1 Plaćanje će vam biti izvršeno u skladu sa ovim Uslovima.

30.2 Na raspolaganju su vam načini plaćanja:

a) bankovni transfer;

b) uplata ne kreditnu-debitnu karticu;

30.3 Bankovni transfer ili uplata na kreditnu'debitnu karticu će se obraditi po završetku postupka procene kvaliteta za sve uređaje iz Vaše narudžbine samo radnim danima i obično u roku od 24 sata, pod uslovom da je procena kvaliteta završena pre 15:00 tog radnog dana. Da ne bi došlo do sumnje, ako je postupak procene kvaliteta završen posle 15:00 radnog dana ili u subotu ili nedelju, bankovni transfer ili uplata na kreditnu-debitnu karticu biće obrađeni sledećeg radnog dana i obično u roku od 24 sata.

30.4 Ako bilo koji Uređaj u Vašoj porudžbini: a) ne prođe na proceni kvaliteta; b) podleže bilo kojim bezbednosnim elementima kako je opisano u uslovu 29.1; neće biti izvršene uplate ni za jedan od uređaja iz Vaše porudžbine sve dok: i) grejs period je istekao ili ste prihvatili revidiranu procenu za uređaje; ii) da su sigurnosne funkcije uklonjene. 

 

30.5 Kada odaberete način plaćanja za porudžbinu, to se ne može promeniti i Vaša je odgovornost osigurati da su detalji plaćanja, uključujući, ali ne ograničavajući se na njih, ime vlasnika računa, broj računa i kod sortiranja tačni i precizni.

30.6 Ove detalje o plaćanju možete ažurirati (ali ne i način plaćanja) u odeljku Moj nalog na veb sajtu i Vaša je odgovornost da to učinite pre nego što uplata bude izvršena.

 

30.7 Ne preuzimamo nikakvu odgovornost za tačnost podataka koje ste naveli i u svako doba je Vaša isključiva odgovornost da osigurate da su podaci o plaćanju koje ste naveli na veb sajtu tačni, potpuni i precizni.

30.8 Nećemo biti odgovorni za bilo kakve gubitke koje biste mogli pretrpeti ako ne primite uplatu, ako je uplata poslana na netačan račun ili primaoca, kao rezultat Vašeg propusta da tačno, u potpunosti i precizno pružite i predate sve podatke potrebne prilikom korišćenja veb sajta.

30.9 Priznajete i prihvatate da neki od načina plaćanja koji su vam dostupni zavise od trećih lica (trećih lica koje su van naše kontrole, uključujući, ali ne ograničavajući se na banke i poštanske usluge) da obrađuju ove isplate uključujući, ali ne ograničavajući se na, plaćanja putem bankovnog transfera. Nećemo biti odgovorni za kašnjenje u primanju uplate kao rezultat radnji ili nečinjenja takvih trećih lica. Uplate mogu biti predmet provere valjanosti i bezbednosne provere koje mi ili treće strane mogu povremeno zahtevati po našem ili njihovom nahođenju.

30.10 Vaša je odgovornost da osigurate da su registrovana imena i adrese na Vašem nalogu uneti tačno i precizno. Ako Vaša banka odbije da isplati novac zbog greške u imenu ili detaljima adrese koje ste nam dostavili, zadržavamo pravo da izvršimo administrativnu naplatu u obliku odbitka ili zahteva za plaćanje od Vas, za ponovno pokretanje plaćanja.

 

30.11 Imajte na umu da se ponovna uplata vrše samo putem bankovnog transfera, a od Vas će biti potrebno da dostavite podatke o svom računu kako biste vam mogli ponovo izvršiti uplatu. Po našem isključivom nahođenju je način izvršenja ponovnih izdavanja. Ako navedete netačne detalje o bankovnom računu za ponovno izdavanje, a Vaša banka odbija uplatu nakon podnošenja zahteva za drugo ponovno izdavanje, možemo po svom nahođenju primeniti drugu administrativnu taksu u obliku odbitka ili plaćanja od Vas.

 

30.12 Svi navedeni rokovi plaćanja podležu razlikama tokom zauzetih perioda ili u slučaju događaja koji je van naše kontrole. Nećemo biti odgovorni za bilo kakve gubitke koje biste mogli pretrpeti ako iz bilo kog razloga ne izvršimo uplatu van vremenskih rokova koji su ovde navedeni.

 

30.13 Sve uplate uključuju PDV, tako da možete videti ukupnu uplatu koju ćete dobiti (podložno ovim Uslovima).

30.14 Sve transakcije završene u skladu sa bilo kojom promotivnom ponudom podležu odgovarajućim uslovima i odredbama tih uslova.

Svi promotivni kodovi

30.15 tehnoKrug će s vremena na vreme izdati kodove vaučera kao podsticaj za trgovinu ili kupovinu. Ovi kodovi vaučera imaju za cilj da važe za jednu upotrebu po kupcu i u slučajevima kada tehnoKrug veruje da se upotreba koda zloupotrebljava iznad normalnog nivoa trgovine, zadržava pravo da poštuje samo prvu upotrebu koda a takođe će povratiti bilo kakvu upotrebu nakon prvog puta od bilo koje tekuće ili buduće porudžbine.

bottom of page